INFORMACE PRO TURISTY

 

 

 

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

 

Kotlíkové dotace



Nadace ČEZ

Toulavý baťoh Kladského Pomezí

 

 

 

12.11.2021

Jaký byl rok 2021 v Kladském pomezí

Jaký byl rok 2021 v Kladském pomezí

Letošní turistická sezóna je za námi a ke svému konci se chýlí i celý rok 2021. Pojďme si připomenout, co důležitého se událo v Kladském pomezí. Tisková zpráva ze dne 11.11.2021 zde.

12.10.2021

Přípravy zimních novin Kladského pomezí vrcholí

Přípravy zimních novin Kladského pomezí vrcholí

Tradiční zimní vydání turistických novin Kladského pomezí je téměř hotovo. Na pultech informačních center bude k dostání zdarma v průběhu listopadu a od stejné chvíle si jej budete moci přečíst i v elektronické podobě na webových stránkách www.kladskepomezi.cz. Celá tisková zpráva ze dne 11.10.2021 zde.

13.09.2021

Festival zážitků se loučí

Festival zážitků se loučí

Před šesti lety se začal rodit největší a nejrozsáhlejší projekt v historii neziskové organizace Kladské pomezí, který dostal název Festival zážitků. Inspirován byl celosvětovým trendem zážitkového cestovního ruchu, ale jeho cílem bylo i zatraktivnění méně navštěvovaných míst a rovnoměrné rozptýlení návštěvníků po našem regionu. Celá tisková zpráva ze dne 10.09.2021 zde.

06.05.2021

Obec Malé Svatoňovice představuje logo pro novou rozhlednu Žaltman

Obec Malé Svatoňovice představuje logo pro novou rozhlednu Žaltman

Nová rozhledna Žaltman byla otevřena pro veřejnost 24. září 2020 a těší se velkému zájmu turistů. Doposud byla prezentována jenom názvem rozhledny, nyní ke komunikaci přibylo také logo rozhledny a samostatná značka rozhledny Žaltman. Celá tisková zpráva ze dne 04.05.2021 zde.

10.03.2021

Kladské pomezí připravilo nové marketingové aktivity na podporu aktérů v cestovním ruchu

Kladské pomezí připravilo nové marketingové aktivity na podporu aktérů v cestovním ruchu

Loňský rok přinesl mnoho změn a výzev, na které musíme neustále pružně reagovat. Cestovní ruch v současné době zažívá největší propad za posledních 20 let. V důsledku dlouhodobých vládních opatření proti šíření nemoci Covid-19, se toto odvětví stalo jedním z nejvíce postižených. Z tohoto důvodu připravila obecně prospěšná společnost Kladské pomezí nové marketingové aktivity na podporu ubytovatelů a členů Svazu cestovního ruchu Kladské pomezí, čímž chce napomoci k restartu a oživení cestovního ruchu v destinaci. Celá tisková zpráva ze dne 10.03.2021 zde.

10.02.2021

Kladské pomezí pracuje na nové marketingové strategii

Kladské pomezí pracuje na nové marketingové strategii

Jedním z důležitých momentů loňského roku bylo zahájení přípravy nové marketingové strategie pro destinaci Kladské pomezí na období 2021-2025. Jejím hlavním cílem je dosažení společné, jasně čitelné marketingové komunikace regionu. Zpracovatelkou je paní Nora Dolanská, zkušená manažerka, která má bohatou praxi napříč službami cestovního ruchu u nás i v zahraničí. Celá tisková zpráva ze dne 09.02.2021 zde.

Stránka 1 z 2  > >>